עסקים רבים בימינו משתמשים בנגררים לרכב – עגלה פתוחה או מעין מחסן סגור שמתחברים לכל כלי רכב בעזרת וו גרירה מיוחד ומהווים פתרון אחסון נוח שהוא גם דרך נוחה לשנע סחורות לכל מטרה.
נגרר לרכב שכזה, בין אם הוא פתוח ובין אם הוא סגור, יכול לתרום גם לפרסום העסק, וכדאי לנצל אופציה זו ולמצות את התועלת שטמונה בעגלה/מחסן.
היתרונות של הפרסום על נגרר לרכב
בעל עסק שיש ברשותו נגרר לרכב והוא בוחר לנצל את השטח גם לטובת פרסום העסק נהנה ממספר יתרונות משמעותיים:
ראשית, חיסכון בכסף: אין צורך לרכוש שטחי פרסום יקרים (על גבי שלטי חוצות, במקומון, באינטרנט, הדפסת פליירים וחלוקתם וכו'). שטח הפרסום כבר קיים והוא שייך לבעל העסק.
שנית, חשיפה משמעותית: הצבת העגלה במקום נגיש מבטיחה שהמסר הפרסומי ייחשף לעיניים רבות.
בהקשר זה כדאי לזכור שבמקרים רבים נגררים לרכב ממוקמים בקרבת צמתים או במקומות שמועדים לפקקים (ובעצם בימינו אין כמעט כביש שלא הופך פקוק בחלק משעות היום) – כך שלא מדובר רק בהיקף החשיפה אלא גם באפקטיביות הרבה שלה, ולמעשה מדובר בקהל כמעט שבוי, שכן אם האדם תקוע בפקק או ממתין להתחלפות האור ברמזור יהיה לו זמן רב להתעמק במסר הפרסומי.
בנוסף ניתן לנייד את העגלה, ולמעשה במקרים רבים זוהי מלכתחילה מטרתה, לשנע סחורה מנקודה לנקודה, כך ששלט הפרסומת "מטייל" בכבישים ונחשף לעוד ועוד אנשים.
יתרון שלישי הוא הגמישות: ניתן להחליף שלט פרסומת על גבי נגרר לרכב בתדירות הרצויה ובמינימום עלות. בדרך זו מושגת שליטה מלאה על הקמפיין הפרסומי.
על מה חשוב להקפיד כשמפרסמים על עגלה?
כשבוחרים לפרסם על נגרר לרכב חשוב מאוד להקפיד על חומרים איכותיים בלבד, ובפרט על איכות הדפסה מקסימלית ועל שלט שיהיה עמיד לכל תנאי מזג אוויר.
שלט פרסומת שדהה בשמש או שההדפסה עליו נמרחה לא רק שלא ישיג את המטרה אלא אף עלול להוביל לדימוי שלילי לעסק שעומד מאחוריו.
אמנם באופן טבעי שלט פרסומת מוקפד מחייב השקעה רבה יותר, אבל מאחר שכאמור אין צורך לרכוש שטחי פרסום יקרים, ניתן לתעל את המשאבים לטובת איכות ההדפסה.
Comments are closed.