למרות, ואולי בגלל הטכנולוגיה המאפשרת לכל אדם לפתוח בכמה דקות אתר אינטרנט, לא ניתן לומר בוודאות כמה אתרים קיימים היום ברשת. אם נצמצם את המבט לרגע ונתמקד רק בתחום העסק שלך, ונרד ברזולוציה לרמת המתחרים רק בישראל, ואפילו רק בעיר בה העסק שלך ממוקם, תגלה כבר כי לא מעט מתחרים עיצבו ובנו אתר אינטרנט לעסק שלהם.
הבידול והמיתוג, היכולת שלך לבלוט מעל כולם ולייצר תחושה של אמינות, יושר, מקצועיות ומוצר או שירות משתלם נשענים על יכולת העיצוב של מעצב ובונה האתר שלך, וללא בידול ומיתוג זה, האתר שלך, מושקע ככל שיהיה, הוא עוד מתחרה ממוצע בים מלא באינסוף מתחרים.
אסתטיקה שיווקית מותאמת – המפתח לעיצוב ובניית אתרים שעובדים בשבילך
אסתטיקה שיווקית היא תחום מרתק הנוגע לכל עולם השיווק העסקי, תחום שמכוון את עולם עיצוב ובניית האתרים לנקודת המפגש בין הצרכים והרצונות של בעל העסק לבין הצרכים והרצונות של הלקוח הפוטנציאלי, ליצירת מרקחת מושלמת של גירוי ומתן מענה לגירוי, כמה שיותר מהר וביעילות מרבית.
זה עובד על עיקרון פשוט האומר כי אם הצלחת לעורר בגולש עניין רב ותחושה שיש מענה לצורך שלו בתוך פחות מחמש שניות מזמן הגעתו לאתר, יש לך סיכוי מעולה להפוך את הגולש מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם, וזה קורה עם עיצוב אתר חכם שלוקח בחשבון מספר רב של משתנים והופך אותם לאתר ממיר.
קו מחשבה בעיצוב אתר נכון
בלי להיכנס לפילוסופיה ותיאוריה: אתר נכון הוא אתר שעובד, והמילה עובד פירושה אתר שמבצע את הפעולה שלשמה הוא יועד.
אם האתר נועד לגרום לאנשים לפנות אליך טלפונית כדי לבצע רכישה, זה מה שהוא חייב לעשות. אם האתר נועד לעודד רכישה אונליין ישירות ממערכת הרכישה המקוונת, זה מה שהאתר חייב לעשות.
יציאה מנקודת הנחה בסיסית זו היא המאפשרת למי שמתמחה בעיצוב ובניית אתרים לייצר אתר יעיל. ללא הבנה בסיסית זו האתר יכול להיות יפה מאוד, או נוח מאוד לשימוש, אך המשתמש הממוצע שיגיע אליו לא יתרגש, לא יתאהב, ולא יפעל באופן מיידי לביצוע הפעולה שאתם רוצים לבצע.
Comments are closed.