הלוגו של העסק שלך יציג לאנשים באופן ויזואלי במה מדובר. אנשים היום נחשפים בכל רגע נתון לאלפי מסרים, רובם עוברים על ידם בלי למשוך את תשומת הלב שלהם. הלוגו משמש למשימות שונות והוא חלק בלתי נפרד מיצירת המיתוג.
חשיבותו של לוגו לעסק
הלוגו הוא יחידה ויזואלית ייחודית. משפט זה יכול להישמע פשוט אך בפועל, עליו להכיל מסר וליצור בולטות. הלקוחות הפוטנציאלים שיסתכלו על הלוגו יצטרכו להבין במה מדובר, איזה שירות או מוצר מציע העסק. לאחר מכן, חשוב שהם יוכלו לזהות את העסק מהסתכלות על הלוגו בלבד. מכאן אפשר להבין כי לוגו לעסק חייב לשרת אותו ותהליך הביצוע שלו צריך להתאים לו.
תהליך יצירת לוגו לעסק
תהליך יצירת הלוגו כולל מספר שלבים. ראשית, על יוצר הלוגו להבין את העסק, מה הוא מציע ללקוחות, מה הערכים שלו ומה חשוב לו ביותר. לאחר מכן יהיה עליו לבחון את התחום של העסק, אילו צבעים מאפיינים אותו, כיצד נראים הפריטים ויזואליים של העסקים המתחרים או הדומים לו. לבסוף מתבצע הליך של סיעור מוחין שבסיומו אפשר ליצור לוגו לעסק.
המקומות בהם יופיע הלוגו של העסק
הלוגו של העסק יוכל לייצג אותו כיוון שהוא יופיע במקומות שונים ובניהם:
- אתר האינטרנט שלך – הלוגו יופיע בכל מקום דיגיטלי. כמובן שהוא יהיה במקום בו ניתן לשים לב אליו באתר (בחלק העליון), אך הוא יופיע גם בעמוד הפייסבוק, האינסטגרם וכל מקום דיגיטלי אחר.
- כרטיס הביקור – הלוגו יופיע על כרטיס הביקור, על ניירות המכתבים ואפילו על העטים שלך אם תחליט שיהיו לעסק שלך עטים מיוחדים.
- שילוט והכוונה – במידה ולעסק שלך יש מקום פיזי (כמו מסעדה, חנות, משרד ועוד) בוודאי יהיה לך שילוט וכחלק מהדפוס יופיע גם בו הלוגו של העסק.
חשיבות המסר
לוגו לעסק מעביר מסר. הוא צריך להיות הסימן המזהה של העסק אך גם של התחום. לכן יש חשיבות למעצב, לידע שלו בתחום ולתהליך העיצוב. חשוב מאד שהמעצב יתחשב בבקשות השונות שלך, בחומרים עיצוביים קודמים (אם ישנם) ובאפיון התחום של העסק.
Comments are closed.